miercuri, 28 septembrie 2011

am o perioada confuza in care nu mai stiu ce vreau,nu ma mai regasesc asa cum eram eu...astazi vreau doar sa traiesc clipa sa fiu fericita,sa ma simt bn si atat,vreau sa zambesc sa simt vantul cum adie sa aud pasarile si sa simt cum mi se face pielea de gaina,traim intr-o lume atat de rea incat nu stiu ce sa fac ,sa ma adaptez la asa cum este ea sau sa lupt cu morile de vant? pana si persoana ce pare echilibrata si puternica pe parcurs se schimba pana cand si omul ce parea atat de convins si jura ca ma va iubii mereu a disparut cum sa mai cred in vorbe,cum sa mai cred in cineva? vreau si eu macar o data sa ma simt fericita eu cu mine si atat,unii ma cred altfel doar pt ca nu pot sa merg este ok nu am forta in picioare dar stiu ce vreau,imi place sa invat stiu sa ascult iubesc frumosul si da ma iubesc asa chiar de uneori imi vine sa innebunesc nu e usor sa depinzi de altul ,nu e usor sa nu te poti duce unde vrei dar asta nu inseamna ca pot fi data la o parte ma iubesc asa cum sunt pt ca vad in mine ceea ce nu vad in multa lume si de obicei sunt o persoana critica iubesc perfectiunea desi stiu ca nu exista ,oare de ce este usor sa critici pe cineva si atat de greu sa vezi ce ascunde in interior? nimeni nu este prea bun sau prea prost toti ne-am nascut la fel ,am evoluat pe parcurs si putem evolua in continuare trebuie doar sa ne alegem un modela si sa-l urmam,sa nu ne dam batuti sa luptam pt ceea ce vrem ce usor este de zis nu? asta gandeam si eu acum dar trebuie pt a altfel stagnam si nu este bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu